- .....

Idag var jag på nolia med julia,evelina & sofie :)
Sedan träffade vi Julia där och så gick vi med henne.

Jag köpte en rasta tröja för 250 spänn
En vit med svarta ränder typ för 200 Spänn
Fick ett örhänge av julia en liten sten typ för 15 spänn

Min skoter jag ville ha<3
OCh rasta tröjan jag har på mig köpte jag

Hahah Julia hade lite tråkigt så hon tog lite kort på mig :D

Jag såg jätte mke saker jag ville ha hahahah. :$

Jag ville typ ha massor med fox kläder en as snygg
skoter som jag blev kär i <33
fyrhjuling och massor med annat.

Juste en rosa crosshjälm som man blev helt
förälskad i<33

jag ringde och frågade pappa om han kunde
köpa den för 1000 spänn :O
alltså as billigt för att vara en hjälm!

men nene såklart man inte får den inte!
och vad har jag fått av dig pappa på dom senaste 2 åren?
Jadu lista ut det du!

Och mamma sa att dom kan dela på den alltså 500 spänn
får dom betala var men nejnej!

Och jag trodde att du skulle bli lite glad att vi
har samma intresse

asså shit!

blir så jävla arg!!!

ÅH!

LOVAR ATT KATJA KOMMER ATT FÅ ALLT HON PEKAR PÅ
OCH JAG INGENTING!!!

JAG ÄR ÄLDRE!

spelar det någon roll hur ofta jag är hos dig?
jag är fortfarande ditt barn och du ska sköta om mig
ge mig saker ibland och så!

FATTA HURE KÄNNS!!

Åh jag blir bara så jävla arg och nu har jag iallafall skrivit ut lite grann!

Jag typ grinar nästan när jag skriver det hära men vet inte varför!

Har ju inte gjort något!

HOPPAS du ser detta pappa!

Ha en trevlig kväll alla pusshej! :*

Kommentarer
Postat av: Diinnnnn <33

eve va inte så pjågig endå.. :]

Älskar dejj <33

vi gör om det ;)

2009-08-05 @ 19:19:48
Postat av: Malin

svar; jag har en systemkamera :)

2009-08-06 @ 18:51:31
URL: http://malinelgale.blogg.se/
Postat av: gabriella

:)

2009-08-06 @ 19:43:15
URL: http://gabriellamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0