- Första

Har typ nyss vaknat lr ja det ksk var 30 minuter sedan nu men :)

vet inte riktigt vad som händer idag,det regnar och regnar inte
alls roligt väder kan jag lova er...

Kom ju på att jag har ju skrivit en låt för någon månad sedan

ni kan ju få läsa den :)

Jag har bara skrivit text och så har jag en melodi till :)

Melodin

http://www.youtube.com/watch?v=ZOqUFqF_ZwM

River flows in you

Can you not belcome
my frend?

That shoud be so
funny

When i see you
becomes iam so
happy

We can have very fun
very fun

Come so player
we togheter and
have fun

That i will say are
i love you so very
mutch mutch

And  that have i
allways and
forever

Come so player
we togheter

And have
very very fun
togheter

I love you so very
mutch and that
will i allways

Can we not
playplay togheter



Kiss and hugs<3

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du sög på engelska kan jag säga.

2009-08-04 @ 17:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0