- fuckedup!

Idag var jag och eve på stan...

träffade alexander en riktig bäver kan jag lova!
FYFAN!!

Tur att jag inte hade känslor för dig iaf...
turtur kan jag lova er!

Jag var typ ute med Jago för en timma sedan
och han var inte som vanligt :O
kan det ha varit för han vilat i två dagar ksk?
vad vet jag,men han var typ as pigg vilket är bra då,
men jag fick typ ingen kontakt med han och så när jag
skulle rida hem,när jag var på cykelbanan då fick han typ cpryck
och skulle baka ner i diket och ut på åkern sedan klättrade han
upp och sedan bocka :O

Säger bara en sak...

 INGET ÄR SOM VANLIGT LÄNGRE!... :O :(

aja Pusshej! :*

Kommentarer
Postat av: Towée

Synd de där me bävern...

2009-08-16 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0