- Havet

Idag så klev jag upp kl 9.00 för att vi skulle hinna fara till havet.
Och det var helt underbart<33

Nu skulle man ha haft en kamera säger jag bara,
synd att ingen följde med...

Jag var där med mamma och småbrorsorna...
det var inte jätte kul att bada med dom men
härligt var det ju ändå.
och brun blev vi alla fyra. :D

Det var as as as skit lång grunt :o

ganska härligt iaf om man har småbarn då kan dom som leka själva
för dom går ju inte så jätte långt ut.

Lite bilder sedan idag :)




Föresten när fredde skulle gå och lägga robin igår
så hörde vi han snarka som vanligt och då sov alla men det var inte allt...

Fredrik hade somnat med en docka krampaktigt i sin hand!
hahahahahah jag och mamma höll på att skratta ihjäl oss xD

Pusshej! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0