- OMGS

I Lördags var jag och Julia på nolia och det var chill.
Vi köpte likadana Pitbull mjukisar ahah (A)
dom är rå nice men skitstora juh. :O

sedan köpte vi typ godis haha (A) gottgott
Och så köpte jag min bvän till mina rosa crocs.

Och så gick vi ju förbi min älskade hjälm... :(

Åh fan vad arg jag blir :@


Snacka om min älskling<33
fanfanfan,USH viiiilll ha denna snygga hjälm och
jag har ju liksom användning till den ju...

Aja "nu ska vi inte gå i leran och sörja"
HAHAHH xD

Aja igår gjorde jag inte så mke,for ut och red
och då följde Julia med och tog en massa fina bilder:D
Och så badade jag med han<33
första ggn lr andra men förra ggn så fick jag typ bara ner
hoven och nu hela han.
Sacka om nöjd asså :D
Han värkade tycka det var lite läskigt men väldigt roligt också. :D
Bäst att vi badar fler ggr innan sommaren är slut.. :(

Och föresten så var jag med Julia igår också,skitkul vare
haha vi städade och rensade hennes rum.
Okej det var lite tråkigt men haha ändå kul när hon frågade
" ska jag ta bort nå mera eller"
haha söt du är julia :]

Det blev iaf mke bättre nu men om hon tog bort lite mera saker så blire bäst! :D

Juste och så fixade jag hennes hår lite,men det blev inte så jätte bra
men ganska :D

FinJulia<3

Aja Hoppas ni läser och komenterar nurå :D
Pusshej ! :*

Kommentarer
Postat av: Jennie

Såg också den där hjälmen. :) sjukt snygg!

2009-08-10 @ 18:12:29
URL: http://jenniieeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0