17/8-09

Hejsan bloggen!

Nu var det ju länge sedan jag skrev ingen...
måste verkligen bättra mig känner jag,
men det är så himla mycket just nu så jag vet inte
vad jag ska göra..

i lördags var jag,Emma och Julia på hissjödagen
och det var väl chill med drygt tråkigt..
Julia hade loppis så vi var tvungen att vara där hela tiden.. -.-

Men jag och Emma var ute och gick med Maja då vi
skulle söva henne,hon var inte direkt lättsövd men jajaja..

Sedan så kom Evelina dit och då for vi till Julia
och bäddade lite för vi fyra skulle sova över hos hon :O
Jag vet det låter konstig sorry Julia,men ungdommmmar hos dig :O

Efter vi hade bäddat och jag tvättat Emmas hår så for jag och
Evelina hem till mig.
Där Loella,Stefan,mamma,Fredde och såklart jag och Eve skulle käka.

När vi hadde käkat så bjöd mamma in BIGITTA OCH NISSE :O :@
för vi hade så mycke mat,men vadå vi tycker ju inte änns om dom ;S
värsta gamfolke,klär sig som sånna och beter sig som sånna!

Aja tur mamma ångrade sig sedan iaf.

Vid typ 8 halv 9? så for iaf alla.. vilken tur för oss då kan vi donkadonka :D
Dom skulle till logen där ja hur säger man hissjödagens avslutning?

där Goocarts spelade(julias pappa)

Aja när dom hade farit så var vi här en stund och chillade,det var nice ;D
eller hur brudar :D

Jag,Evelina,Emma for sedan till logen efter en svår cykeltur hahah..
När vi var där så stog vi och lyssnade en liten stund sedan for vi.

Men då hade ju såklart Eve tappat sin mobil.. inte kul så då fick
vi springa runt som några höns och leta mitt på natten när det är som mörkast haha

Emma hittade då mobilen som tur var.
Sedan for vi hem till julia käka lite och sedan gick vi typ och la oss.
Men då började Julia smsa med mig så då var man ju typ tvungen att kliva
upp och gå till hon.. jag som låg så skönt.

Vi gick och la oss vid ja två ksk sedan så ringde emma till pleje hela tiden haha..

När tror ni vi gick och la oss?

KLOCKAN 6! hahaah
trötttrött var man sedan.
Jag och Eve for hem vid halv 12 ksk det var när vi just hade vaknat
och då regnade det.. snacka om otur..och vi hade inte heller några
jackor eller nått..
men det gick iaf bra:)

Och idag har jag inte gjort något spec vaknade halv 3 men ville fortsätta sova
men när jag såg vad klockan var så flög jag bara upp ur sängen haha.

Men nu ska jag klä på mig och fara o rida Jago den busen..
undra hur han är nu..
har ju inte ridit han på 2 dagar och dom sista dagarna jag red han var han ju helt cp!

aja Pusshej! :*

Kommentarer
Postat av: Julia

du valde själv att kliva upp och gå in till mig ;)

Du frågade ju om vi skulle gå in :]



Puss älskar dej kimwestman<333

2009-08-17 @ 18:06:11
URL: http://julialindqvist.blogg.se/
Postat av: julia

ja det är ju det.. att du är less.. det känns som att du är sur på mig :/... :(



Jag vill bara inte att det ska bli bajjs..

2009-08-17 @ 18:58:11
URL: http://julialindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0