20/8-09

Hejhoppkåtbock!

Igår så följde Evelina & Julia med till Jago.
Julia tog fin fina bilder och eve fick skritta hem ^^
haha hon har typ inte ridit på ett halv år!!!!! :o


Tog ett litet hinder i skogen på 80-85 Cm :)
det gick väl sådära..haha första ggn så stannade
han och jag var helt 100 % att han skulle hoppa så
då flög jag av...ridbyxorna blev dock ganska skitiga
och så fick jag ont i knäet men so what :P
Han var iaf jättejätte fin som ni ser<33
Men jag räker ut tungan,hah jag trodde inte hon toh kort just då heh (a)


Bara för dom är något att älska<3


Föresten Idag var det ju första dagen på skolan...H A H A!..
Säger jag bara,fattar inte ett shit med schemat men det kommer
man väl att lära sig.
Och imorgon blire typ någon utflykt med våran klass evesklass och typ några
klasser ifrån 9an.
Har ju fått ett skåp också nu,ska bara fixa ett lås..typiskt att man måste fixa själv.
Och så är det så sjukt nu så stannar inte bussen vid skolan någon gång
så vi måste gå ifrån vårldsentralen på dragonen till skolan..
det tar ju iaf 10 minuter att gå dit om inte typ15..
och så går ju bussen vid 3 och vi slutar på måndag 15.05
tis 15.25 ons-tors 15.10 och fredag 13.25 :)
dryga dagar som fan..

Peace ;*

Kommentarer
Postat av: Sofia

så fin! :)

2009-08-21 @ 20:33:39
URL: http://sofiiiaahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0