22/8-09

Tjenispenis !

Idag har jag inte gjort något alls :O
typ datorn och så,igår så gjorde jag inte så mycket heller
Jago fick vila och så var jag ju i skolan.
juste vi var på någon jävla utflykt till teg där vi gjorde massor
med saker i olika stationer.

Det var typ våran klass 8b och ngn klass i nian,
vi slutade typ efter lunch.
Då stack jag,Julia,Evelina & Johanna till stan och var där en stund.
Sedan skulle Jojo hem så då följde jag med henne till typ rex där
hennes pappa skulle hämta henne,och medans jag följde med
henne så var Eve och Julia på toa där Eve sminkade sig.

Sedan kom Mathias och var med en stund,jag köpte dock inget
för jag hade typ inga pengar heller men :P

Men tack Eve nu börjar ju jag längta till balen haha (a)
haha menmen det är nå år kvar ju haha...
Hoppas man hittar en kille att gå med då haha (a)

& ikväll ska man rida då,JIPPIKAYEYMOTHERFUCKER ! :D

Peace out ;*

Kommentarer
Postat av: JULIA :D<3

Vi gör om det :D :D :D <3

2009-08-23 @ 12:48:44
URL: http://julialindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0