Fattar noll

Saknar....

Hatar....

Älskar....

Glad...

Ledsen...

Besviken...

Trött...

Ja det är mina känslor just nu!...






Under ytan
Finns stora och små
Under ytan
Finns det skratt och gråt
Det finns mycket där som händer
Som vi inte kan förstå
Men vi hittar alltid svaren
Där i botten av oss själva
Under ytan...
Du får göra som du vill,
men aldrig förråda den,
som lever inpå din själ.
Du får göra som du vill,
men aldrig förråda den,
som bryr sig...

Släpp mig fri låt mig flyga från det här,
låt mig ta mig iväg och slippa det här
Jag orkar inte längre jag vill ta mig härifrån,
Vill sväva som fågeln fri bland moln...

Om kärlek vore tid skulle jag ge dej en evighet ,
för jag älskar dej mest av allt och du är det bästa jag vet.
Jag är bara din och det kan ingen ändra på ,
skulle göra allt för dej och du vet att jag känner så.
Jag älskar din hud & ditt hår i solskenet.
Du är så jävla fin och hela världen vill jag ge dej.
Hoppar du så hoppar jag , gråter du så gråter jag.
Jga älskar bara dej och du får mej att må så bra.
Du är så jävla vacker och jag så jävla snygg ,
När jag låg i dina armar då känner jag mej trygg.
Jag kysser din hand & jag lever för dej ,
jag finns här för dej , jag älskar bara dej.
Jag viskade att jag älska dej då jag håller om dej ,
och du ska veta hur mycket jag tycker om dej .
Kommer aldrig att lämna dej och det hoppas jag att du vet.
Jag är bara din , glöm inte det ! ..

You look into my eyes,
Put me out of my misery.
I have never told lies,
I hope that you come back to me...






vem e du? du har ingen aning eller hur? sober, mickelito och shlobban det här blir kul.
killen han e kass, hittar ingen takt, springer ingenstans, we dont give a fuck.
tycker du e bra, tycker inte jag, nu kommer du dö, we dont give a fuck.
we dont give a fuck ismen, we dont give a fuck. we dont give a fuck ismen, we dont give a fuck.
killen han e kass, hittar ingen takt, springer ingenstans, we dont give a fuck.
tycker du e bra, tycker inte jag, du kommer att dö, men we dont give a fuck.







Det var lite som jag känner just nu...

Pusshej! :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0