13/12-09

Tjaatjaaa!


Torsdag ;

Så var jag i skolan som vanligt sedan så for jag till pappa med
15.25 bussen till Tavelsjö .
Det var grymt länge sedan jag var där ;o
& det har hänt skit mycket sedan dess , synd att jag inte tog kort
men det får jag göra nästa gång .
Men toan var iallafall klar & så var tvrummet klart .
Jag tycker det blev fint .










Fredag ;

På morgonen for jag till skolan & tack Alexander för att du hjälpte mig
med bussen , verkligen jätte snällt .
På skolan var det iallafall lucia shit ,
& jag ,Julia,Tove,Amanda sedan tror jag det inte var några fler eller
har jag glömt någon ? iallafall så hade vi på oss tomteluvor . (aa'
Juste jag tog massor med kort på gympan också med systemen . :]








Lördag ;

På morgonen for jag & mamsi & köpte massor med julklappar så nu har jag
köpt till nästan alla . Sedan så for vi & solade :D
Det kanske inte blev någon stor skillnad men man känner sig lite freshii iallafall .
Sedan på kvällen blev det julbord med BLS Åkeriet ,
det var första gången vi inte tog med oss barnen & shit vad skönt det var . ;o




(Min outfit till julbordet)








Söndag ;

Idag har jag inte gjort så mycket ,
chillat & soovit , gick & la mg klockan fem så sov ganska länge idag faktiskt (aaa'
Sedan har jag varit i stallet , det var verkligen skit kallt ute jag höll på att dö .
Så pådirekten när jag kom hem var det bara att springa & hoppa ner i ett varmt bad .
Juste vi har tagit fram julgranen idag . :D






Det var lite kortfattat om dom dagarna .

Peace & Love!

Kommentarer
Postat av: Jullan din ofc :]

Haha helt sjuka bilder :D

Det är så jävla gött med julbord ;D



Tagga bräntis kampen också :D

2009-12-13 @ 21:42:57
URL: http://julialindqvist.blogg.se/
Postat av: Amanda såklart<3

Julbord as gott! ;) Fina bilder du har tagit!<3

2009-12-13 @ 22:21:35
URL: http://tjoooo.blogg.se/
Postat av: tovee

FY FAN! hemska bilder på mig!! :O



ajaa Love U <3



fortfarande fyyfan



loveU <3

2009-12-14 @ 18:11:41
URL: http://lillsjoberge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0