16/12-09

Tjaatjaaa!

I Måndags var ja med Emma ,
det var sjukt länge sedan jag träffade henne ,
sedan så sov hon över hos miig till på Tisdag . <3

& idag är jag hemma ifrån skolan , är sjukt
förkyld eller jaa ..
Men imorgon blir det skola igen som vanligt ...
Idag hade vi prov i fysik som jag missade ;d .
Lite överlycklig att missa det ,
& hoppas jag får göra provet efter lovet ist för innan..

föresten om jag inte svarar på sms lr om någon ringer
så dissar jag inte er utan min mobbe dampar sönder .
Jag hatar det .
vill ha en ny .
men det kommer jag inte att få !

Ush fan vad sur jag är !
kan inte smsa . :(
det är ju mitt liv . <3

Om någon har en mobbe jag kan låna ,
Säg gärna till då .
Det skulle vara superduper .<3

Föresten jag har inte lagt in bilderna ifrån när Emma var här
men jag gör det ikväll .

8 dagar kvar !
Peace & Love !

Kommentarer
Postat av: Jullan ju :D

TAGGATAGGATAGGA :D



Och fysik provet är as lätt ;)

2009-12-16 @ 20:51:11
URL: http://julialindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0