21/12-09

Tjatjaa!

Idag har jag inte gjort så mycket ,
skola som vanligt & där var det väldigt soft .
Vi städade massor både i skåp & klassrum
sedan så gjorde jag fysikprovet som jag missade
när dem andra gjorde det för att jag var sjuk då .
Iallafall sedan så fikade vi ,
efter det så slutade vi & då gick jag , Tove & Julia
till stan för att köpa några julklappar .

Jag köpte till mamsi & så köpte jag en ny bh men
jaa.. köpet blev ju som det blev ..
den var fööör liten menmen så kan det ju gå ibland .

Den var iallafall sjukt snygg tycker jag .
Hittar ingen bild & jag orkar inte ta kort på den
men ni kan ju gissa vilken färg den var ;]
Rooosa sååklarrt <3

Iallafall sedan när jag kom hem så var det bara
att käka & dra till stallet .

Jago var jävligt pigg idag & så när jag just hade börjat trava
så kom det en jävla traktor & plogade så det bara sprutade
med massor med snö .

Såklart Jago skulle bli rädd då så han blev ju ännu mer piggare .
Fast det var ju såklart bara kul .

Jag tror vi galopperade i 180 km/h .
Haha det var sjukt länge sedan vi hade så kul & galopperade så fort .
Tårarna bara rann ur ögonen .
så fort gick det ;]

Ne det gick inte super fort men mycket fortare än vanligt iallafall .

3 Dagar Kvar !
Peace & Love !


Kommentarer
Postat av: jullan

Nej vad kul :D måste få rida han på lovat (A)

LOOOOOV :D

2009-12-22 @ 00:21:05
URL: http://julialindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0