23/12-09

Tjatjaa!

Varken idag eller igår har jag gjort något speciellt .
Varit i stallet & så .

Juste idag så följde Julia med till stallet & hon tog massor
med kort på jag & Jago . Jag har ingen aning om hur dom
såg ut men det blev säkert några bra iallafall .
Hoppas jag ..
Jag kommer väl att lägga in dom så snabbt jag fått dem men
hon har ingen dator just nu så dem kommer nog senare .

Hahaha sedan nu på kvällen så spelade jag BINGOLOTTO ! ;o
fyfan vad tråkigt ,
men jag fick iallfall en rad .
Det var typ att man skulle få en lott till nästan bingolotto .

Snart är det Julafton & jag är väl inte så jätte taggad men
det kanske kommer vad vet jag .

1 Dag kvar !
Nej föresten 1 Timme !


Bombar med två ego pic
& lite raadoom .









Peace & Love!

Kommentarer
Postat av: julia

Haha dom blev nog bra joo :]

<33

2009-12-23 @ 23:36:38
URL: http://julialindqvist.blogg.se/
Postat av: Lina K

Du påminner lite om Lauren Conrad på det fotot! =) Särskilt med frisyren! =) Snyggt med hårband!

2010-02-08 @ 16:07:37
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0