8/12-09

Tjatjaa!

Idag har jag inte gjort så mycket .
Bussen kom tiep 35 minuter för sent imorse .
fett skönt vi kom till matten när det bara var 15 minuter kvar (aa'

Imorgon har vi prov i fysik.. JIPPI as taggad. eller inte !

Juste det är ju jätte halkigt & skit blött ute ,
& så när jag skulle gå hem idag ifrån stallet ,
vad tror ni att jag gör?

När jag hade gått en bit ifrån själva stallet så tvärhalkade jag
& jag hann inte med så jag flög på stjärten .
Det var inte alls kul , jag satt tiep & asgarvade
medans jag försökte att komma upp .
Det var ju värsta stora pölen jag ramlade i också .

Inte alls kul , inget jag rekomenderar eller vill göra om .


Hahahahahah men satan se mycket jag skrattar åt det .


( bilden är från förra vintern )
Snöö kom hit!

16 dagar kvar !

Peace & Love !

Kommentarer
Postat av: Jullan

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, det skulle jag ha velat se :]xD

Fan va kul det skulle ha sätt u [:

Nä.., nu ska vi inte vara dumma, hoppas det gick bra <3

ÄLSKAR DEN DÄRA BILDEN :}

2009-12-08 @ 21:46:38
URL: http://julialindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0