9/12-09

Tjaatjaa!


Idag kom bussen som vanligt ,
trodde nästan den skulle komma lite senare idag också ,
men jag hadde fel .

Imorgon bär det av till Tsjö !
Det var inte igår om man säger så .
Det har säkert förändrats as mycket
& så saknar jag min käraste far &
Christina & lillKatja .
Men spec min katt Uffe hahahahahaha . :]
Får väl se , men det kommer nog en hel del
bilder efter jag varit där .

Nu ska jag gå & se på Paradise Hotel som blrjade för 27 minuter sedan ! ;o
helt sjukt .


15 dagar kvar !

Peace & Love !

Kommentarer
Postat av: vendelalala

heeyy huun, tackar oh dsm!<3

jag har gjort allt på min blogg själv:)

puuss

2009-12-12 @ 23:52:49
URL: http://entokigflikkasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0