faail . [L]

Juste jag glömde ju berätta det roligaste på hela dagen !
Idag när jag skulle rida över vägen lr jag hade just ridit över
& så sparkade Julia då skulle hon just börja sparka då
eller något sådant såg inte riktigt .
Då flög hon just över sparken så hon hann just ta emot sig
med händerna där man sitter .

Hahha & jag höll på att skratta ihjäl mig ,
även när vi kom in i stallet så as garvade jag .
hahah eller jag gör det fortfarande .
Det var verkligen as kul .

Min egna älsklings Julia ,
bara min bara min  ! [L]






Peace & Love!

Kommentarer
Postat av: julia

ne det gjorde ju ont :[

MEn söt du ä, Kim är bah miin <33

2009-12-23 @ 23:56:19
URL: http://julialindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0