- :)

Onsdag!


Idag har jag inte gjort så mycket vaknade nyss.

Igår när jag skulle gå och lägga mig så började
det åska och mulra,och alla fönster typ bara
skakade som jag under mitt täcke.
Det var hur läskiigt somhelst,jag brukar inte
vara rädd för åska och så men denhära
gången blev jag faktiskt det.

Hoppas Jago mår bra han var ju ute... :-/

Juste jag fick ju veta att Molly har fått
valpar! :D
Shiit vad roligt det blev fyra stycken
tre honer och en hane.
Honerna blev som bruna lr vare är för färg
och hanen blev lite mörkare än dom.

Jag längtar verkligen tills jag får se dom. :D
men dom är ju roligare när dom har blivit större men
det kommer nog att ta ett tag. :)
Ska gå nu pussalla! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0