- 3vligt

Idag kom jag hem ifrån pappa.

Ikväll var jag ute med Jago och red,Julia följde
med och tog fin fina bilder på oss :D

Tacktack jätte snällt!

Imorgon ska väl jag och julia fara på Shoppen
och köpa lite häst saker :D

är skit taggad,tänker köpa något nytt till
Jago som inte är rosa,svårt att köpa
något som inte är rosa men
ska väl försöka iallafall. :)

Får väl se vad som händer mer imorgon. :)

Och alltså nu får du ge dig!
fattar inte vad du håller på med?! :O
Jag och Julia har ALLTID varit bästisar
och fattar inte vad du snackar om att vi
inte varit det?!  ;S

Och vad har vi gjort dig?

Vad har jag gjort dig?

Du borde ju vara avis på mig lr Jago men vad?

fattar ingenting!

Aja säger bara Julia glöm henne för alltid!

Föresten var inne på youtube och då hittade jag denna låt

http://www.youtube.com/watch?v=Y49eIobFNIA&feature=related

Ska gå nu Puss på er alla! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0