- Adjö!

Tjenare alla.

Imorse for jag mamma och småttingarna till
Sundlindska för att bada,lr jag badade inte det
var bara brorsorna.
Jag blev faktiskt lite brun när jag hade varit där.hah.

Sedan stack älsk Julia till sika och saknade henne pådirekten
jag såg henne cykla iväg... :(

Har iaf varit ute och ridit Jago idag också och det gick
väldigt bra men skitvarmt kan jag lova.

Föresten igår klippte Eve luggen på mig.hahah.
Det blev faktiskt skit bra men lite för kort
bara men annars vare helt okej.


Så ser det ut nu :)

Ska dra nu Pusshej!:*

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det blev ju jättesnyggt!

2009-08-01 @ 00:03:19
URL: http://underbaraunderligalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0