Helg

Tjenispenis!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här...
Jag har inte gjort så mycket ihelgen varit hos pappat o då har vi grillat
och så har jag ju åkt VATTENSKOTER! :D
Det var as kul och är väldigt nöjd att jag vågade åka med pappa sedan olyckan...
Vi åkte runt ön,hoppade lite med den...ajaj ska ja bara säga höll på fara på pappa haha
man fick ju också mer ont i ryggen.. :(
Annars har jag inte gjort så mycket,mest steeeekt det har ju fan varit typ 30 grader ute :O
helt otroligt men nice :D

Idag har jag inte heller gjort något spec, vart i stan och shoppat en lång t-shirt för 199 kr på Wear it,en typ blus för 199 kr på Wear it,hårgrejs för 130 kr på Åhlens,legings för 59 kr på Åhlens och en väska för 99 kr som också är köpt på Åhlens.
Lägger ut  lite bilder på kläderna och allt snart :)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0