Otursdag!

Lördag!

Idag har jag inte gjort så mycket.
Varit i stallet och duschat är typ det ända jag har gjort idag..
Men snacka om otur idag mamma och alla var på stan och skulle
typ se på någon båt som simon hade gjort på någon utställning och
Simon sprang upp på en rulltrappa fast den gick åt andra hålet
så att han fick hakan in i trappan...
Han började blöda skit mycket och mamma hade inget papper på sig
haha men som tur var hade hon en BINDA haha så då tog hon den istället.

Men jag vet inte så mycket mer jag var inte med jag var ute och red när det hände
men jag hoppas han mår bra.

Bild kommer!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha :P

2009-06-06 @ 16:08:55
Postat av: martin

bara för att jag skulle kommentera (A)

2009-06-06 @ 16:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0