Sooommmarrr

Lördag!

Nu var det länge sedan jag skrev här och det har väl inte hänt så mycket.
Igår var det Midsommar och då var jag med familjen :-/
men vi var iaf hos evelina fast hon var inte där hon var på ngt bröllop men hennes
kusin vickan var där iaf. :)

Sedan kom Julia jiipii.
Vi gjorde inte så jätte mycket käkade goodiiis och hörde på musik..hahah...
sedan kom alla och då skulle dom typ köra kareoke hahah jiiisses, om jag säger såhär
det lät som ja hahah :D men synd att vi inte har några bra låtar påre men hoppas att
det kommer några snart.

Idag har jag inte gjort så mycket vaknade nyss och har typ alldeles nyss käkat rostade bröööd (A)

Ska väl snart till stallet.
Men är inte så sugen på det... är ju värsta regnvädret IGEN!

Aja pusshejalla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0