Steek

Idag kom jag hem ifrån Julias stuga där jag har varit sedan i Tisdags och det har varit as
chill måste jag bara säga.
vi har steekt,kört gh,sett tv,solat,badat,bastat,käkat & sovit och så har vi ju gjort tusen grejjoor
meera och det var as nice.

Sry att du inte tyckte jag verkade så glad men du värkade iaf tycka det sedan.
Till dig julias mormor! ^^


Jag har iaf blivit as bruun :D:D äntliiigen säger jag bara!
men jag har såklart brännt miiig... suck inte roligt må ja säg,det gör ganska ont.

Men sommarn ska kännas! ;)


Och nu ikväll ska Jago äntligen få komma ut på lite bete jiipii :D :D :D

Sommar<3
Sommar<3
Sommar<3Tre magar ;)
Det var lite bilder ifrån stugan :-)

Kommentarer
Postat av: Julia <3

NEJ MEN UURCH :O TA BORT DEN BILDEEEN!!



Haha, ja hon värkade förtå att du kan le ibland också ;) haha!



Det var as Steeek, loveu <33

2009-06-26 @ 22:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0