Nice

Hellu!

Har tep nyss vart hos hästen och ska väl snart fixa något att käka.
för klockan 2 ska jag följa med anna till vännes där hon ska tävla
och det kommer nog bli roligt.Jaag känner mig helt kass nu iaf
saknar och är tep ledsen...Jag vill verkligen inte ha såhär som
jag har det nu,KOM TILLBAKA ALLT GAMMALT!
Jag kan ju passa på att berätta att jag sovde över hos julia onsdag
till torsdag.Vi hade sjukt kul,vi hoppade stuttsmatta,var med sofie,
såg på tv,käka popcorn och godis.JA som sagt det har varit jätte roligt :D

Igår så tog Julia kort på JAgo också det blev hur snygga kort somhelst
och skit bra kvalla.

Jag vet inte riktigt vad som kommer att hända till helgen men vi får väl se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0