2/11-09

tjaa!

Idag var det skola . TRISST!!

Vi fick tillbaka musikprovet som vi gjorde innan lovet &
jag säger ba HELVETE!
Dethära var verkligen sämsta gången.
4/18 !!!

Hahah sedan fick ni kemi provet & det gick iaf lite bättre .
22,5 / 43 & då fick jag iallafall godkännt .

vafan jag måste börja plugga , skärpning kim ,
nu får du förfan ge dig , börja plugga , fatta det ,
annars slår jag ihjäl dig !
det är min inställning just nu !

" Tjatjatja jag är bara sämst & ful kom & slå mig du
för jag är så ful ! "

Fan vad bra jag är på att göra om texter ;D


Ambulansen när den var hemma hos oss , ba en mobil bild.. sämsta kvalla...
men jag ville inte direkt komma med systemen & ba tjaa jag tar kort .

Peace & love ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte ful =)

2009-11-06 @ 18:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0