8/11-09

Tjaa!

Idag har jag inte gjort så mycket , vaknade för inte så länge sedan.

Igår var jag hos mormor & morfar ,
tog massor med kort sedan for jag hem typ ;]

Igår var jag ute & gick med Jago & då passade jag på att ta med mig
systemen , det blev inte så jätte bra bilder menmen..
Iaf så sedan när jag kom tillbaka till stallet tänkte jag " yes äntligen får
jag ta kort på fölet "
men just då tog batteriet slut... det sög , satan se sur ja blev ,
här kommer iaf lite bilder på Jagobooi .<3



(( Mobil bild )) ;]


Peace & love ;*

Kommentarer
Postat av: julia, tha best ;D

HIhi han hade sitt tält på sig :] <33

sötjago :)

2009-11-09 @ 17:49:33
URL: http://julialindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0