15/10-09

Tjaa !


Idag vare skola... sög som vanligt sedan
blev det fight eller hur carre ! ;)

Han tog det typ på allvar medans jag ba tog allt på skoj,
hahah han fick iaf damp.. :o

ska han ge ingen så du börjar blöö !!

Det var iaf knas,idag har jag haft as ont i huvudet från morgon till nu på kvällen.
& det är knas för jag har ont i huvudet varje dag ! :o
jätte knas venne varför.

Juste jag vacknade nyss,jag vet det låter helt cp vakna klockan sju på kvällen men
jag höll på att plugga och lyssna på musik i hörlurarna sedan så somnade jag.
hahah det skulle ha sett sjukt ut,så nu är man lite piggare iaf, och det är ju bra.

Imorgon är det fredag läääängtar som fan, snart helg, gu se härligt.

På Måndag har vi prov i musik, vi ska kunna delarna på akustisk gitarr,bas,trummor & piano..
Kommer gå åt helvete!

I Måndags hade vi prov i kemi... tror inte det gick så bra menmen.

Peace ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0