17/10-09

Tjaatjaa !

Äntligen heelg säger jag bara, fan vad sköönt.

Ikväll eller ja det är ju natt nu men aja iaf då såg jag
idol och fan vad braa Erik är & jävligt snygg också.

Sedan har jag faktiskt inte gjort så mycket mest suttit vid
datorn och druckit redbull !

Jo,faktiskt har jag spelat cs också & det var as länge sedan.
Det gick super förutom på slutet då dampade det så då fick
jag damp,, haha.

Ingen social inne klockan 02.30 heller,
shit vad tråkiga alla är, det är ju helg hallå diiirr ! :D

Just nu sitter jag och lyssnar på
smurfarna-singel & sökande

http://www.youtube.com/watch?v=L5BJA8gbcbc&feature=related

Bjusar på en liten bild ,
eller två .



Peace and love ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0