4/10-09

Tjaatjaa !


Idag har jag inte gjort så mycket,
varit i stallet och degat framför soffan.
Juste & så har jag varit duktig & suttit
o plugga kemi :}
snacka om att man e lite smått stolt .

Idag kom också hon som skulle bli
medryttare på Jago & skulle rida,
efter hon hadde ridit & de,
så hade hon skickat ett sms till mamma
att hon inte ville längre,, fatta hur det känns.. :(

så hör av er till mig om ni söker medryttarhäst,
han är verkligen en fin och skitsnäll ponny.


http://www.blocket.se/vasterbotten/Jago_soker_medryttare_23493242.htm?ca=2&w=1


Igår var jag med Julia på hopptävling i vindeln,
så jag ksk har kort på er .

Jiiipii fittskola imorgon,fan vad trissst,

någon som vill hitta på något i veckan? ;D


Peace ! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0