19/9-09

Tjenixen !

Nu var det jälvigt länge sedan jag skrev här & det har hänt
en hel del saker.

Både om skolan,killar & hästen... :(

På Onsdag ska vi fara in med Jagogubben till atg,
för han har ju hostat nu ganska länge eller ja det har
ju gått över sedan blivit bättre & så har det hållit på så.

Men vi ringde och hörde vad dom trodde det var &
dom var nästan helt säker på att det var kroniskhosta..

Alltså att dom alltid kommer att hosta...
Så hade min förra häst också snacka om otur jag har.. :(



& juste man har ju misst en som man känt i ja hela sitt liv från 2 års åldern
tror jag vi började vara med varandra,men det räckte ett tag men inte
tills graven .


1998-2009 r.i.p ?


Alla våra galna år är borta,
du värkar inte bry dig så
varför ska jag det .


Nu ska jag rida ,

Peace ! ;*

Kommentarer
Postat av: ...

gmn.. jag bryr mig.. men vi bråkar hela tiden.

Jag saknar dig.. <3

2009-09-20 @ 18:22:57
Postat av: .....

jag är inte död..?

2009-09-20 @ 18:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0