29/9-09

Tjaaa !



Idag trodde jag att det skulle bli en riktig skitdag
men vad hände när jag kom hem ifrån skolan?

När vi satt och käka så såg vi i Elgiganten att det
var en Nikon för 4990 späänn, men då blev jag sur för att
jag bara hade... eh ja jag minns inte men kan det ha varit
2790 spänn?
aja iaf så betalade Fredrik allt annat snacka om chiill.

Det kallar jag fett shysst.
Tänk om sin . . . också kunde betala ibland då skulle känns
som att man finns iallafall.

eller finns jag?
ibland känns det iaf inte som det,både i dissning och allt annat.



Jag vet att jag är snygg & söt !

hahaah eller? ^^

Lite bilder ifrån systemkameran, & ja jag vet jag
är inte bäst på att fota men jag måste ju "lära känna"
den också ^^

aja nu ska mamma ha datorn,


Peace ! ;*

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja du äh bah sööt :)<3

2009-10-01 @ 07:24:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Jimmy

Gratulerar till din systemare.. Vad följde det med för glugg till den då? =)



Ha det gott.

2009-10-01 @ 20:52:36
Postat av: .

Såklart du är snygg ;]

2009-11-01 @ 17:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0