21/o4-2o10

Shuulululuu !


Idag vaknade jag av en jävla huvudvärk & typ ont i magen & shit.....

Jag har typ legat i sängen hela dagen , eller klockan är typ 1o.4o nu..
Så slipper tråkjävla skola.

faoy & var lite småå
wieerd .
Såg faktiskt film , den hette FanBoys .



är jag skulle ut & gå med Jago ,
sedan träffade vi Josefin & Elsa så då stannade vi & snackade lite ,
Gick typ till skolan o tillbaka till stallet så det blev inge långt men bättre än inget iallafall .
Sen stack jag & Julia hem till mig & käkaaade as mke glass :o
Jag lovar , man kände sig as tjock då .

Juste jag har kollat på Julias & hennes fams hund ,
en leonberger hona som heter yasmine .
Dem fick henne förra veckan? om jag inte minns helt fel?
Hon var iallafall jätte söt & såg ut som en riktig björn,
spec tassarna det var riktiga björn tassar , fett gullig .

Aja ska dra nu ,
ser väl om jag skriver ikväll något ..


Peace & Love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0