11 Agusti

Tjotjaatjeenaa!

Idag eller aah igår blir det ju ,
så hade jag tänkt fara te stan & så skulle jag hinna med den sista bussen som gick 11.29,
såklart ska ja hålla på & springa fram o tillbaka i huset tio varv innan jag fattar vad jag gör ,
ja duschade,sminkade mig & gjorde mig iordning & det första jag ser när ja går på gräsmattan är bussävel..
så jag stannar bara & tittar på den & ser att den far förbi & då..då var det inte kul.. jag typ dampade sönder..
så jag gick in igen & tog på mig en tjockare tröja ,sedan började min vandring .

Jag fick en sjuk tanke att GÅ IFRÅN HISSJÖ TILL UMEÅ TE STAN!
De tog ungefär 2 timmar att gå & det är 1 mil & 5 km ungefär .

Först tänkte jag ba, dethära kommer ju att gå skitfort,
men jo tjena.. jag hade glömt bort alla jävla fittbackar..
Tula var så gullig att hon mötte mig & Sanna följde med, de hann bara te just vid bilfrakt?
så kom ja & mötte dem ,
jag svär, jag var helt död, mina fötter kunde jag inte gå på hade hur mycke blåsor somhelst märkte jag när jag kom hem & så hade jag inte käka ngt så det första jag gjorde var att köpa 1 banan på Bågen & en Ramlösa ,
Ganska stolt är jag ändå .

Sedan var vi på stan & så skulle de se på bio ,
efter typ 45 minuter så skulle tydligen jag också se på bio,
det blev eclips ,
den var bra.
Var med Emilia på stan också saknar henne redan..

HAHAH Juste jag höll på dö ,
& fråga mig intee hur många gånger jag sagt det ikväll men måste berätta det igen,
de var i slutet av filmen & så låg Edward & bruden på en äng & hade det jätte romantiskt ,hela bio salongen var tyst , & så några timmar tidigare så hade jag köpt pruttlera, 
så just då så tryckte jag på den & seeriöst , både jag , tula & sanna höll på att skratta ihjäl oss..
& just när det blev eftertext så gapskrattade vi hur mycket somhelst , plus att vi gjorde våran snygga dans .



 Kimiiee&Emilia .


Peace!

Kommentarer
Postat av: Angelique

Hon heter Bella :]

2010-08-11 @ 09:42:26
URL: http://supeeerkeeex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0