12 Agusti

Tjatja!


Idag fyllde lillbrorsan Simon 5 år ,
stort grattiis!


Själv har jag haft häcken full..
först vaknade jag & slog in massor med paket sedan tvär tog jag golvet & damtorkade lite grann,
efter det blåste jag massor med ballonger o dunka sönder huset & HAHAH jag skulle just blåsa en ballong så small den & seriöst jag höll på att skratta ihjäl mig! men iallafall efter jag hade gjort det så gick jag & pantade alla flaskor & burkar då fick jag ihop samnlagt
149 spänn.. förra gången fick jag över 300 då kan jag lova att jag var nöjd!
när jag hade gjort det så skyndade jag mig till stallet & red älskliings Jagobooiiii klippte han föresten igår det blev jätte bra ,när jag hade varit i stallet så lovade morsan mig att hon kunde he i färgning i mitt hår för det blev lite missat efter ja färgade över det blonda så nu har jag typ svaart hååår !!!
men iallafall så fixade jag mig o allting & alla kom hit yeey...
jag ttror seriöst aldrig folk har kommeenterat mitt hår sådär mycket.. de tyckte iallfall det blev as bra som tur är , nu på kvällen har jag haft fett ont i både rygg & mage.. som vanligt med andra ord..
& så kom jag på den dummaste tanken jag kommit på!!
eller iofs det blev ändå bra..

MEN JAG KOM PÅ ATT JAG SKULLE KLIPPA MIG!

 först klippte jag luggen & det blev super sedan kom jag på att jag skulle klippt upp mitt hår mera.. & det ångrar jag STORT! det blev ikke bra.. plus mitt jävla tjocka hår..
menmen.. det växer ju ut någon gång iallfalll.. får väl annars å te frissan & fixa till det lite.


Imorgon blir det mest troligen att fara till crossbolaget & köpa en ny crosshjälm!

TAGGA SÖNDEER PÅ DET !


Nästan alla ballonger som jag blåste upp (yy)

Så blev håret då.. Ej klpt där,


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0