18/02-2o10

Tjaatjaa!


Nu har jag märkt att jag inte kommer att lyckas blogga oftare..
Jag hinner oftast inte,& när jag väl hinner då värkar det inte
som att jag pallar skriva . ^^
Fast jag borde börja skriva lite oftare iallfall .


Menmen, det har iallafall inte hänt så mycket ,
tror jag?

Eller det har hänt ganska mycket men jag kommer inte ihåg .

Somsagt mitt minne är säämst !

Idag har vi typ hälsodag på skolan & då skulle jag igentligen vara
i Bygdsiljum & åka snowboard?! ;o

Men jag har ont i huvudet & massor..
Så jag stannade hemma (aa'

Imorgon fyller man ju år också..
Jiippii , inte så jätte taggad men ;p
Ett år närmare moppe hihi (aa'

Jag har typ redan bestämt vad jag ska ha för moppe ,
eller ja.. får säkert inte den men jag vill ha en Rieju .
Vafan he ska ju va riktiga grejor ju , eller hur? ;)

Hittade iaf nåågra stycken jag vill haa (aa'


Två stycken Rieju ;












& så en Adly . ;]


& denhära vet jag inte vad det är (aa'

Jag har också hittat massor med skootrar som jag vill ha ;]


Typ min drömskooter? roosa :D
En Yamaha RX 1 -o3




Skidoo Mxz 6oo -o6




Skidoo Mxz 55o -o6




Lynx rave 8oo -o8



Arctic cat F8 -o8



Arctic cat F6 -08
Roosaaa

Hittade massor med andra också , men dom orkar jag inte ladda upp .

Ska väl ta & dra till stallet nu ,
sedan blir det säkert att vara ute & fota ,
det är sjukt fint väder , men jävligt kallt..
sist jag kollade var det väl 17 minus ;o

Sedan ikväll får man hoppas på att Julia skickar lite bilder som jag tagit
med hennes system , lägger väl in dom när jag får dom . :)

Hihi bjuu påå en Jago pic ;]



Kääärleek te bildn♥



Peace & Love



Kommentarer
Postat av: Julia

Haha du ska få dina bilder ^^

ÅHH :D en massa massa kärlek till bilden ;]



Men du, ge mig en skoter? ^^<3

2010-02-18 @ 14:45:42
URL: http://julialindqvist.blogg.se/
Postat av: J'Licious

sv; tack gullet! :)

2010-02-18 @ 21:48:43
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: Caszandra

Tack så mkt :)

Nej min kompis faktiskt, hon e grym! kram.

2010-02-18 @ 22:04:10
URL: http://caaash.blogg.se/
Postat av: linnea

hejhej :)

tack så mycket vad glad jag blir :)

2010-02-19 @ 09:52:03
URL: http://behindlinneaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0