24/1-2010

Tjaatjaa!

Nu har jag inte bloggat på säkert två veckor ?! ;o

Helt seriöst ,hur mycket somhelst .
Men det värsta är att jag inte kommer ihåg riktigt vad som hänt..
Mitt minne är helt seriöst något fel på ...

  • Måndags hände det inte så mycket .Om jag inte minns en fel så isf en privat grej som de flesta vet .

  • Tisdags så hände det inte alls så mycket .Red såklart Jago .

  • Onsdag Var det inget speciellt då heller .Samma som på Tisdag .

  • Torsdag så for jag till farsan .Vi gick till bella för hon fyllde 50 år. Sedan gick vi till grannarna Jimmy & veronica .Jag & signe såg på Madagaskar ett tag sedan for jag hem & duschade.Började också ta hand om Calle som jag ska ha till på söndag,men mamma fick iaf ta dom & då vilade de .

  • Fredag blev det stan med Julia,Tove & Josse , jag köpte typ inget spec bara ett vanligt rosa linne & en ögonfransböjare & så köpte alla en ben&Jerry's. Kom också hem ifrån farsan .
  • Lördag hände det inget speciellt , eller jo det kom några på middag.Annars blev det bara chill .
  • Söndag [ idag ] så har jag typ varit barnvakt åt Simon , nu blir det väl att fara till stallet. Det var väl " tänkt" att Julia skulle med men hon säger ju inte om hon ska med eller inte så får väl ta Calle & Jago själv...


Bjusar på en bild på jag & jagoboiii


Peace & Love !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0