3/1-2010

Tjaatjaa !


Idag har det inte hänt så mycket ,
duschat , datorn & så .

Imorse så följde mamma med mig & red på Jago & medans hon red
på han så red jag på Calle .
Det gick rå bra faktiskt .
Jag kom på att jag måste verkligen få bort Jagos mage nu .

Den är grymt stor !


Åkaay helt ärligt ser man typ inget på bilden men .

Jaja i lördags tror jag det var då när jag skulle ut & rida
så började han stegra & vägra gå .

Helt fuckedup !
just när jag hade hoppat upp nästan ,
hade inte änns lämnat stallet .

Jaja vi båda kanske hade en dålig dag men
Jago är ingen som håller på så !

Men jag tyckte iallafall att det var sjukt roligt .
Föresten så får Jago sår & skit varje dag nu . ;o


Peaca & Love !

Kommentarer
Postat av: Frida

Bra blogg som fan:D

Är Jago Och Kalle dina hästar:D?

Fina!

2010-01-03 @ 21:19:38
Postat av: Anonym

Rawr, skär bort magen på han :O

2010-01-03 @ 21:33:55
Postat av: Li

Fin bild (=

2010-01-04 @ 14:04:05
URL: http://takemyplace.blogg.se/
Postat av: Tina - Born "Bornis" Late

Härlig bild :)

2010-02-04 @ 23:58:10
URL: http://bornlate.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud va fiin bild ! :O



Och jag kan säga att detta är den bästa bloggen hittills;D

2010-02-28 @ 10:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0