6/1-2010

Tjaatja!



Idag har jag inte gjort något alls.
Typ sovit sett på tv & varit i stallet.

Mamma följde med till stallet & jag blev typ as
sur & ledsen..

För det har varit massor med råttor vid mina saker ,
& jag har välidgt mycket saker i stallet som bara ligger .

Dom hade iallafall bitit sönder ett fleece täcke som var rosa/lila
rutigt som jag fick av pappa & christina förra julen..

Sedan hade dom pissat & skitit på ett schabrak som var vitt med
massor med stenar på kanterna & så stog det "
Kim Westman "
Det var liksom mitt tävlings schabrak..
Så jag blev gaaaaaanska less !..


Jaja imorgon hade jag tänkt fara till stan .

Någon som vill hänga med? :)


Peace & Love !

Kommentarer
Postat av: tove <3

omg!

fan va dryygt!

;(

2010-01-06 @ 21:03:20
URL: http://lillsjoberge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0