9/1-2010

Tjatjaa!


Idag eller imorse var det faktiskt men skit samma 
jag & mooorsan hade tagit ut hästarna ,

gick super .
Sedan for jag ut & red . ;o
Halv nio på en lördag ?! ;o

Det var iallafall sjukt mysigt & så när vi skulle galoppera
upp för en ganska lång halv brant backee så var det helt
magiskt . Det kändes som vi flög ! ;o

Helt otroligt mysigt , red barbacka såklart . [L'

Idag vet jag inte rikigt vad som händer ,
är typ sjuk & så .. så vi får väl se..

I torsdag var det typ som kallast 26 minus om jag inte minns fel ;o .
Sjukt kallt ute , på kvällen så for iallafall jag , evelina & Loella (eves mami)
på bio & vi såg " Luftslottet som sprängdes ".
Den var sjukt bra måste jag säga .

Igår kväll så såg jag här hemma då " Pojkar vill..killar kan "
Den tyckte jag var ganska bra faktiskt .





Har ni några filmförslag? :)


Peace & Love !

Kommentarer
Postat av: Anonym

saw . :)

2010-01-09 @ 13:11:12
Postat av: sandra

sv ; tack :)

haha oja ,helt väck x)

2010-01-09 @ 23:57:54
URL: http://saandraaenglund.blogg.se/
Postat av: Amanda såklart<3

Sv: De går sådär, Vi typ tänkte göra slut för några dagar sen. Han typ inte var kär i mig och inte jah heller. Sedan igår så svek han mig. Ska träffa han idag. De är hans sista chans annars äre slut.

2010-01-10 @ 10:47:07
URL: http://tjoooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0