du är såå köörd

johanna om 22/o5-2o10:
Det som stör mig är det där med "kronisk hosta" han har aldrig hostat här hemma hos mig, och sen att hon säger att folk ringt till henne och berättat hur dålig jag var som ägare? men det verkar bara vara svartsjuka så visst jag ska inte bry mig, men det är fel att säga att jag ljuget en massa om Jago när vi sålde honom? han har aldrig varit skadad i hela sitt liv (min moster har fött upp honom) och han har aldrig hostat, jo visst om han satt i halsen ;) haha..
men aja, shit happens
IP: 78.69.245.206



Alltså alla säger att han har kronisk hosta ,
vetrinären & massor med andra!
 Och aldrig att jag är avundsjuk på dig knappast .
Men jag fattar inte ,
du värkar inte kunna erkänna att du/ni har ljugit lite.. :p
Men jag bryr mig inte så jävla mycket om dig jävla loser!

Kommentarer
Postat av: Amanda:]<3

MEN SNÄLLA, asså kan du lämna Kim ifred eller? dra till dina vackra tävlingshoppare och lämna Jago, han var ju inte en bra hopphäst för dig tydligen btw. Sluta tjata om att han aldrig har hostat för din moster fött upp honom. Vi har fattat det. Snälla klaga på någon annan men fan inte på kim. Lite bitchig du är. Aja, tycker i alla fall det är fel. Du sålde Jago och om du tycker att Kim är dålig på att ta hand är det ditt fel, det var du som sålde honom (för han inte var bra nog) inte hon. Du verkar tydligen bry dig mer och rosetter än hästarna. Aja klaga hur mkt som helst på mig när du ser det här är bara jävligt trött på att du ska klaga som fan.

2010-06-24 @ 20:06:15
Postat av: jennie juhlin

jag är så förbannat trött på dig.

lägg inte upp massa skit på bloggen om vad johanna skrivit .

kysshej

2010-06-25 @ 11:34:53
Postat av: Jozze

Men om vetrinären säger att han har hosta har han väll det?! och jag har hört av några att han har varit halt... Ush....

2010-07-01 @ 10:46:59
Postat av: E m e l i i a a n n n

Hejsan!

Vilken snygg blogg!:)

Allt bra?=)

Kram

2010-08-03 @ 16:36:31
URL: http://emeliiaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0