Irriterande !

Alltså det är bara onödigt att hålla på såhär ,
kan du inte fatta att det inte är ägarens fel om hästen gör illa sig i hagen ?
jag är så grymt less på dig ,
du kan verkligen glömma attt jag ska sälja han till dig om jag tänker sälja han .
FUCK THAT !


Johanna om 22/o5-2o10:
Jag är Jagos förra ägare och jag fattar inte riktigt vad du menar med ""Jago är ingen "tävlingshoppare" och dom sabbar sina ben mkt snabbare än dom som rids helt vanligt "" Det är väl ändå dom som tävlas som har lättare att skada benen? och vadå rids helt vanligt? och min tävlings ponny har aaaaldrig varit skadad, det beror väldigt mycket på hur hästen trivs osv.. samma sak som han har ALDRIG hostat hos mig, och det är min moster som fött upp honom så på den fronten äär jag säker, och sen då.. hur kan han ha börjat tappa päls mitt i allt ?! det måste ju betyda att han inte riktigt trivs? :)
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 78.69.245.206

Före första ,
ni SÅLDE han för att han INTE var en TÄVLINGSHOPPARE !

Före andra det är inte trivseln utan skötseln typ & Jago har fortf gjort illa sig i hagen ,
blivit biten i hagen o han har inte tappat päls & HAR KRONISK HOSTA .
vet du vad det betyder?
värkar inte som det ,
det betyder iaf att hästen ALLTID har haft hostan och kommer allltid att ha den !

Före tredje ,
Jag märker att ni ljugit ganska mycket om han har det visats sig!
folk har meljat och ringt bla .

Före fjärde ,
Jago trivs jätte bra .
Hur mycket bättre än när han kom ,
nu får han iaf må bra !



Blir bara så förbannat irriterad ,
men säger det igen,
GLÖM ATT JAG SÄLJER HAN TE DIG !

det kommer jag aldrig att göra det heller !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0