4 November

Tjaa!


Nu är de flera månader sedan jag skrev sist..
har hänt sjukt mycket & så har jag typ inte orkat blogga något..

men nu ska jag börja skriva igen.
hoppas på många besökare & komentz !


Kan väl börja med att berätta att de hänt så himla mycket sedan sist..

Jag har varit i Turkiet i 2 hela veckor ,
sjukt jobbigt de sista dagarna men annars var de väldigt härligt ,
blir väl att lägga upp bilder sedan och typ berätta hur de var,dag för dag.
Jag var nämligen duktig & skrev nästan varje dag när jag var där .
eller vad tycker ni?
Ska jag berätta om hur de var när jag var i Turkiet ?

Jag har ju också bytt skola,
den funkar!

MEN!
de är jävligt jobbigt.. för jag har typ tappat mina närmaste kompisar som går där..
Jag blir som ledsen & avundsjuk också när jag ser dem har de roligt & hör att de alltid är med varandra & blabla..
Medans man själv blivit osynlig för dem..

Tycker de bara är lite jobbigt men..
De kanske är så man måste leva livet med nu.

De var ju vi 3..

Jag har även slutat vara sur på min
älskade dryga farsaa .



Juste.. jag har ju ingen mobil längre heller..
inte haft en
EGEN på ett halv år nu & nu blir de väl föralltid...
Den gick tydligen inte att laga .. -.-

SAKNAR MIN NOKIA!!!!
De var fan min bästa mobil.



Har ju även tagit hål i ögonbrynet !
Blev sjukt nöjd.




Juste har ju också köpt en ny crosshjälm!

Hade tänkt mig en rosa , men de blev en svart/vit !

Juste ,

Jag & Jago har firat 2 år!
25 Oktober 2oo8 ett datum värt att minnas!



De var allt jag kom ihåg nu iallafall ,

Peace!


Kommentarer
Postat av: tovää<3

Kan vi int va alla vi tre nån gång? bah typ chilla å se film el ngt..<3

skulle va nice<3

2010-11-04 @ 14:53:50
URL: http://muppentove.blogg.se/
Postat av: Felle

Vilken skola bytte du till? :)

Vet hur jobbigt det är att tappa sina vänner - spec i min ålder så "växer" man tydligen ifrån varandra, har tyvärr inte hört någon mer löjlig ursäkt än så.

Finns på MSN om du vill prata - Whenever, wherever.. About whatever. ^^

2010-11-04 @ 19:34:31
Postat av: Julia <3

Va de va vi ju.. Saknar så himla mke ;((



Minns 25 oktober för 2år sedan as as as mkee ! ;*



Saknar dej sis <3

2010-11-06 @ 23:53:08
URL: http://julialindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0